PIS i AIS usluge – zašto ih svaka moderna tvrtka treba?
Bespapirno poslovanje brzo je, snažno i jako uletjelo u sva poslovna područja. Kompletna digitalizacija olakšala je zamorne zadatke mnogih djelatnosti, a tvrtke koje se mogu i žele prilagođavati novim trenovima i potrebama tržišta, danas na njemu i opstaju. Kao pomoć u dosezanju željenih ciljeva, prošle godine predstavljene su PIS i AIS usluge. Čemu služe i zašto pomažu optimizirati poslovanje, saznajte u nastavku.
Razumijevanje PIS i AIS usluge
Ponekad skraćenice zvuče obeshrabrujuće, no PIS i AIS usluge su vrlo jednostavne za razumijevanje, a još jednostavnije za korištenje. Obje su namijenjene za poslovanja koja izdaju i primaju elektronske račune te koriste poslovni softvere, odnosno ERP sustav za kontrolu poslovnih procesa.
Usluga iniciranja plaćanja (PIS) i usluga informiranja o računu (AIS) predstavljaju važne alate za moderno poslovanje svake tvrtke. Omogućuju automatizaciju plaćanja i ažuriranje financijskih podataka, integrirajući ih s poslovnim softverima poput Microsoft Dynamic 365 Business Central sustava.
![PIS-AIS](https://www.4app.hr/wp-content/uploads/2023/06/PIS-AIS.png)
Payment Initiation Service
PIS stoji za Payment Initiation Service i omogućuje plaćanje e-računa izravno iz ERP sustava koji tvrtka koristi. Što to znači u praksi? Eliminaciju tradicionalnih načina plaćanja poput kreditnih kartica ili ručnih bankovnih prijenosa!
Umjesto da nakon zaprimljenog e-računa morate otvarati neku drugu poslovnu aplikaciju, stvarati platni nalog i ručno upisivati podatke u Internet bankarstvo, uz PIS izravno iz ERP-a stvarate nalog za plaćanje te plaćate račun brzo i jednostavno.
PIS usluga i MD 365 Business Central sustav
Jedan od najpoznatijih sveobuhvatnih ERP sustava u svijetu je Microsoft Dynamic 365 Business Central. Kao moderno rješenje namijenjeno malim, srednjim i velikim tvrtkama, ovaj sustav podržava procese financija i računovodstva, prodaje, marketinga, skladišnog poslovanja, upravljanje projektima i osigurava pristup podacima s bilo kojeg mjesta. Sada je moguće povezati i PIS uslugu sa Business Central sustavom! Kako? Uz pomoć jedinstvenog modula PIS/AIS koji je integriran sa sustavom ePlati. Saznajte više ovdje.
Uz ovu automatizaciju plaćanja smanjuju se mogući operativni rizici i ljudske greške, dolazi do velike uštede vremena, povećava se ažurnost jer sam proces plaćanja traje puno brže, no istovremeno je svako plaćanje jasno evidentirano.
![PIS-AIS (2)](https://www.4app.hr/wp-content/uploads/2023/06/PIS-AIS-2.png)
Account Information Service
Dok PIS omogućuje izravno plaćanje, AIS omogućuje ažurno praćenje promjena na poslovnom računu. Drugim riječima, dohvaćanje informacija o trenutnom stanju računa.
Zaboravite preuzimanje i knjiženje bankovnih izvadaka za prethodni dan. Nema više ulaženja na Internet bankarstvo da biste provjerili što se događa. Uz AIS, svaka se uplata ili isplata automatski dohvaća i omogućuje cjeloviti prikaz transakcija iz poslovnog softvera.
Bolji pregled financijskog poslovanja, osim što smanjuje brige, omogućuje i bolje upravljanje poslovanjem. Naime, pravodobne informacije o promjenama na računu dopuštaju brže reakcije, pa tako možete imati bolje odnose s klijentima, sačuvati likvidnost, isporučivati robu odmah po uplati i imati veći nadzor nad cijelim procesom.
![PIS-AIS (3)](https://www.4app.hr/wp-content/uploads/2023/06/PIS-AIS-3.png)
AIS usluga i MD 365 Business Central sustav
Pomoću AIS-a možete direktno iz MD365 Business Central sustava pokrenuti sigurno preuzimanje podataka o bankovnim računima. Glavna prednost AIS-a je što pruža ažuran, trenutni pregled stanja financijskih podataka s različitih računa na jednom mjestu. Ovo pojednostavljuje financijsko upravljanje i pruža cjelovit pregled financija uz veću kontrolu.
Prednosti PIS i AIS usluga za poslovanje
PIS | AIS |
---|---|
Brži postupak plaćanja | Trenutni pregled stanja računa |
Bolje iskustvo za zaposlenike | Smanjeni administrativni troškovi |
Ušteda vremena | Lojalnost klijenata |
Smanjenje ljudskih grešaka | Jednostavnije donošenje odluka |
Bolja likvidnost | Brže reagiranje |
Manje rizika | Nadzor više bankovnih računa |
Integracija PIS i AIS usluga s Microsoft Dynamic 365 Business Central sustavom omogućuje tvrtkama da uživaju u prednostima bespapirnog poslovanja i potpune digitalizacije.
![PIS-AIS (4)](https://www.4app.hr/wp-content/uploads/2023/06/PIS-AIS-4.png)
Osvajanje modernog tržišta
PIS i AIS usluge nude tvrtkama mogućnost optimizacije poslovanja kroz brže, sigurnije i efikasnije plaćanje i praćenje financijskih transakcija. Njihova integracija s modernim poslovnim softverima pruža tvrtkama konkurentsku prednost i omogućuje im da se prilagode zahtjevima suvremenog tržišta.